În fabricarea placărilor din diverse categorii de produse, aderăm la principiile unui design bun, care este ușor de utilizat, frumos, util și durabil. Creăm articole conform principiilor Design Thinking, unde prima etapă este empatia. Aceasta implică nu doar cercetarea pieței, ci, mai presus de toate, înțelegerea utilizatorului țintă – nevoile și problemele cu care se confruntă.
O tendință nu este o modă trecătoare. Ciclu de viață al unei tendințe începe întotdeauna de la rădăcină, inițiat de oameni – de obicei din dificultăți, din dorința de a se opune status quo-ului existent. Adesea, existența unei tendințe duce la apariția uneia noi, complet opuse. Observăm acest lucru, printre altele, în modă și design interior. Recent, am trecut de la un consumerism excesiv la un proces de cumpărare conștient, axat pe calitate, durabilitate și durabilitate. La Stegu, monitorizăm constant schimbările în preferințele utilizatorilor, reflectate în cercetările de piață și previziunile de tendințe. Răspundem la ele înainte ca acestea să intre în mainstream, oferind clienților soluții gata atunci când interesul pieței este încă în fazele sale incipiente.